Za prepoznavnost blagovne znamke se največkrat delijo promocijska darila različnih vrst predvsem z logotipom ali imenom podjetja. Podarjanje daril se največkrat vrši ob različnih dogodkih in prireditvah. To so razni sejmi, otvoritvah, prireditvah, jubilejnih dogodkih, promocijskih kampanjah, za nagrajevanje strank, za nagrajevanje in motivacijo zaposlenih, ob poslovnih srečanjih, za marketinške kampanje. Največkrat se podarjajo promocijska darila za prepoznavnost na trgu, na sejmih se kot promocijska darila med obiskovalci delijo razni svinčniki, torbe, notesniki. Za nagrajevanje strank so primerna promocijska darila kot so dežniki, majice, skodelice, kape. Namenska darila ob določenim znesku povečuje nakupe in spodbujajo večjo prodajo.
Služijo kot nagrada za določanje za doseganje dobrih rezultatov. V marketinških medijih se darila uporabljajo kot nagrade za sodelovanje v različnih kvizih in nagradnih žrebanjih. S tem se širi prepoznavnost blagovne znamke med ljudmi. Tudi naša delovna organizacija poskrbi za širjenje svoje blagovne znamke tudi med nas zaposlenimi, saj nam vedno ob raznih priložnosti podari kakšno pozornost in tudi za zahvalo ob koncu leta. Največkrat nam podari promocijska oblačila, ki jih radi nosimo saj s tem tudi čutimo pripadnost in širimo dobre odnose med zaposlenimi s tem pa naše podjetje dobiva pozitivne učinke. Naše podjetje pa dobiva ugled. Darilo so največkrat personalizirana, kar povečuje njihovo vrednost. Ravno ta božični čas nam je zopet prinesel nova darila. Pri obdarovanju ni manjkala duhovitost in kreativnost. Z vodilnega mesta so prišli sodelavci oblečeni v božičke in med nas razdelili darila opremljena z našim logom blagovne znamke. Kot vsako leto smo tudi to leto dobili praktična darila. Dobili smo pohodne jakne in termo steklenice.
Privoščili smo si čas za kavo in brioš in ob tej priložnosti so nam povedali, da dobro poslujemo in da imamo odlične rezultate. Imamo veliko pohval strank ter, da so zelo zadovoljni z nami. Lahko smo dali mnenja za izboljšanje in pa tudi kritike in morebitna nezadovoljstva.